Mačje raztezanje

 

Opirajte se na dlani in kolena, otrok naj leži pod vami ali pred vami. Začnite z ravnim hrbtom, nato pa se počasi upognite navzgor in stisnite trebušne mišice, kot bi želeli popek pritisniti na hrbtenico; brado potisnite proti prsnemu košu. Zadržite pet sekund, nato se vrnite v začetni položaj.

Opirajte se na dlani in kolena, otrok naj leži pod vami ali pred vami. Začnite z ravnim hrbtom, nato pa se počasi upognite navzgor in stisnite trebušne mišice, kot bi želeli popek pritisniti na hrbtenico; brado potisnite proti prsnemu košu. Zadržite pet sekund, nato se vrnite v začetni položaj.

Opirajte se na dlani in kolena, otrok naj leži pod vami ali pred vami. Začnite z ravnim hrbtom, nato pa se počasi upognite navzgor in stisnite trebušne mišice, kot bi želeli popek pritisniti na hrbtenico; brado potisnite proti prsnemu košu. Zadržite pet sekund, nato se vrnite v začetni položaj.

1 of close

Opirajte se na dlani in kolena, otrok naj leži pod vami ali pred vami. Začnite z ravnim hrbtom, nato pa se počasi upognite navzgor in stisnite trebušne mišice, kot bi želeli popek pritisniti na hrbtenico; brado potisnite proti prsnemu košu. Zadržite pet sekund, nato se vrnite v začetni položaj.

prev