Ne glede na to, ali se zgrozite ob misli, da se morate spraviti nazaj v formo, ali pa komaj čakate, da si oblečete trenirko, vam bomo v našem vodniku pokazali varne in preproste vaje, ki jih lahko izvajate doma.

Želite si predporodno postavo, vendar se najbrž sprašujete, kako boste poleg hranjenja, previjanja in pranja, kar vas ob novorojenčku neizogibno čaka, še telovadili. Ne pozabimo še neprespanih noči, ki vam sesajo energijo. Z lažjo telovadbo bo vaše telo hitreje okrevalo, bolje boste razpoloženi, imeli boste več energije in v svoji koži se boste bolje počutili.

V porodnišnici, po porodu vas bo obiskal fizioterapevt, ki vam bo predlagal vaje, ki so za vas najprimernejše prve dni in tedne po porodu. V nekaterih porodnišnicah imajo na voljo tudi letake z vajami, ki jih priporočajo. Povprašajte vašega ginekologa med prvim pregledom po porodu (po 6. tednih), kdaj lahko pričnete z resno vadbo.

Po tem ko ste se posvetovali z vašim ginekologom, priporočam, da začnete poporodno fizioterapijo (tj. pilates ali jogo), s katero boste krepili držo in mišice jedra. Pomembno je, da je inštruktor usposobljen za poporodno vadbo.

Exercises to get you back in shape fastExercises to get you back in shape fastExercises to get you back in shape fastExercises to get you back in shape fastExercises to get you back in shape fastExercises to get you back in shape fast

Vaje, ki jih lahko delate z dojenčkom

Exercises you can do with your babyExercises you can do with your babyExercises you can do with your babyExercises you can do with your babyExercises you can do with your babyExercises you can do with your baby Exercises you can do with your babyExercises you can do with your baby